Onderzoek je markt

Als je product of dienst geen succes heeft, dan is dat omdat je niet over de
juiste informatie beschikt. Elk bedrijf heeft informatie nodig om de juiste
strategische beslissingen te kunnen nemen.

Weet je precies wat je klant nodig heeft? Kennis is macht, zegt het cliché.
Als je zelf niet over parate kennis over je markt beschikt, laat dan een
marktonderzoek uitvoeren. Voldoende neutraal materiaal is noodzakelijk
voor een correcte audit en het bijhorende marktinzicht. Schakel hiervoor een
gespecialiseerd bureau in met referenties in je sector.

Dit is slechts een deel van het advies dat je kunt lezen in het boekje “Back to Basics” van de Marketeer.
Boek bestellen? www.demarketeer.be/boek
Ontdek de oplossingen die de Marketeer voor zijn klanten heeft uitgewerkt : www.demarketeer.be

Advertenties

Reageer

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s