Communicatiestrategie

Bepaal je communicatiestrategie

Marketing en communicatie vullen elkaar perfect aan, maar het zijn toch twee verschillende zaken die elk hun eigen strategie vragen.

Een communicatiestrategie is gebaseerd op het marketingplan. Het bevat de bouwstenen van je communicatieplan, o.a. een keuze van communicatiekanalen om je marketingboodschap te verspreiden.

In B2B is marketing-communicatie vaak gericht op de ondersteuning van het persoonlijke verkoopgesprek, o.a. via salestools (presentaties, brochures…).

Dit is slechts een deel van het advies dat je kunt lezen in het boekje “Back to Basics” van de Marketeer.
Boek bestellen? www.demarketeer.be/boek
Ontdek de oplossingen die de Marketeer voor zijn klanten heeft uitgewerkt : www.demarketeer.be

Advertenties

Reageer

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s