Branding

Branding : bouw een sterke merknaam

“Your brand is what people say about you when you have left the room.”
Jeff Bezos, internetondernemer, Amazon.com

De kracht van een merknaam : te vaak onderschat in B2B. Aan merknamen wordt niet gebouwd, over identiteit en imago niet nagedacht. Ken je het ‘DNA’ van je merk?

Branding in B2B wordt niet nodig geacht. Fout! “Zolang we maar een goed product hebben”, hoor ik vaak zeggen. Euh, de bekendheid van dat product is dan meestal wat minder goed. En uiteindelijk kiezen de meeste aankopers voor een bekend merk. Met een sterk merk en herkenbare identiteit ben je onderscheidend van de concurrentie.

Dit is slechts een deel van het advies dat je kunt lezen in het boekje “Back to Basics” van de Marketeer.
Boek bestellen? www.demarketeer.be/boek
Ontdek de oplossingen die de Marketeer voor zijn klanten heeft uitgewerkt : www.demarketeer.be

Advertenties

Reageer

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s