Aankoopproces

Doorgrond het aankoopproces

Weet je precies hoe je doelgroep aankoopt? Hoe hun proces georganiseerd is? Wat hun aankoopmotieven zijn? Wie er allemaal in de DMU (Decision Making Unit) zit? Wie er finaal beslist?

Zorg dat je de details van het aankoopproces van je klant kent. Doorgrond de aankoop- en beslissingsprocessen. Kruip in het hoofd van de aankoper. Bekijk je product of dienst zoals zij het percipiëren. Ook die informatie sla je gestructureerd op in je marketingdatabase.

Dit is slechts een deel van het advies dat je kunt lezen in het boekje “Back to Basics” van de Marketeer.
Boek bestellen? www.demarketeer.be/boek
Ontdek de oplossingen die de Marketeer voor zijn klanten heeft uitgewerkt : www.demarketeer.be

Advertisements

Reageer

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s