No-budget marketing

Zonder de nodige centen mag je renderende marketing dus vergeten, maar het is wel degelijk mogelijk om met een minimum aan middelen renderende dingen te doen. Op diverse pagina’s in dit boekje kun je staaltjes van zogenaamde ‘no-budget marketing’ (of is het ‘low budget’?) lezen. Met geen of weinig budget toch slimme acties opzetten. Het is vooral een kwestie van creativiteit.

Dit is slechts een deel van het advies dat je kunt lezen in het boekje “Back to Basics” van de Marketeer.
Boek bestellen? www.demarketeer.be/boek
Ontdek de oplossingen die de Marketeer voor zijn klanten heeft uitgewerkt : www.demarketeer.be

Advertenties

Reageer

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s