Nieuws!

Elk bedrijf pakt graag uit met nieuws, in (e-)nieuwsbrieven, in de nieuwsrubriek op de website enz. En terecht, zolang het echt nieuws is en geen opgewarmde commerciële kost.

Voorbeelden : de aanwerving van tientallen nieuwe medewerkers, uitstekende kwartaalresultaten, een overname, een nieuwe vestiging, een nieuw spraakmakend product, de verrassende resultaten van een studie die je hebt laten uitvoeren, het binnenhalen van een super-opdracht…

Heb je weinig nieuws? Begin dan geen nieuwsrubriek. Een nieuwsbrief kan in dat geval wel, maar noem hem dan een ‘infobrief’, met bv. tips, know-how, how to, wist je dat…

Dit is slechts een deel van het advies dat je kunt lezen in het boekje “Back to Basics” van de Marketeer.
Boek bestellen? www.demarketeer.be/boek
Ontdek de oplossingen die de Marketeer voor zijn klanten heeft uitgewerkt : www.demarketeer.be

Advertenties

Reageer

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s