Heldere productbrochures

Productbrochures zijn vaak nietszeggende documenten vol overbodige technische details. Niemand koopt een product of dienst als men alleen maar met details om de oren geslagen wordt, en men zelf moet zoeken naar de essentie. De juiste informatie op maat van de doelgroep maakt lange verkoopgesprekken overbodig. Hoe pak je het aan?

Een productbrochure, -folder of -leaflet is geen reclamedrukwerk. Sloop alle commerciële slogans, en kom tot de essentie : de productvoordelen, en “what’s in it for the customer?

Gebruik steeds dezelfde opbouw van de brochures : omschrijving, eigenschappen, voordelen…

Een productbrochure is ook geen producthandleiding. Maak een duidelijke splitsing inzake doelstelling.

Dit is slechts een deel van het advies dat je kunt lezen in het boekje “Back to Basics” van de Marketeer.

Boek bestellen? www.demarketeer.be/boek
Ontdek de oplossingen die de Marketeer voor zijn klanten heeft uitgewerkt : www.demarketeer.be

Advertenties

Reageer

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s