Renderende vakbeursdeelnames

In de handleiding “Optimale deelname aan vakbeurzen” (ook een publicatie van de Marketeer) vind je honderden tips om je deelname te laten renderen. Een selectie van de belangrijkste tips :

Bereid je grondig voor. Start op tijd. Gebruik checklists.
Formuleer duidelijk meetbare doelstellingen. Neem niet deel omdat je concurrenten dat ook doen. De vakbeurs moet passen in je marketingplan.

Je stand moet positief opvallen. En dat hoeft niet veel geld te kosten. Een actieve, levendige stand (met bijvoorbeeld productdemo’s) trekt bezoekers aan. Breng nieuws op de stand : een productinnovatie, een overname…

Zorg voor voldoende brochures en ‘give aways’ in een plastic tasje met je logo. Maar geef dat alleen mee aan bezoekers met wie je een positief gesprek hebt gehad.

Laat je standbemensing een beurstraining volgen. Anders staan ze met de handen in hun zakken onder elkaar te praten, de bezoekers hardnekkig negerend.

Dit is slechts een deel van het advies dat je kunt lezen in het boekje “Back to Basics” van de Marketeer.

Boek bestellen? www.demarketeer.be/boek
Ontdek de oplossingen die de Marketeer voor zijn klanten heeft uitgewerkt : www.demarketeer.be

Advertisements

Reageer

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s