Radio en TV zijn haalbaar

“Veel te duur voor een KMO!” : zowat de meest gehoorde uitspraak van B2B KMO’s als het over aanwezigheid op radio en TV gaat. Hier ben ik niet mee akkoord : er zijn wel degelijk slimme betaalbare mogelijkheden als je verder kijkt dan de klassieke reclamespotjes.

De regionale TV bijvoorbeeld : laat je interviewen als expert in het regionale zakennieuws. Denk na over ‘product placement’ van je product in een lokaal programma of zelfs in een TV-serie op een nationale zender. Misschien kun je specifieke programma’s doelgericht sponsoren.

Een radiospotje van enkele seconden dat gekoppeld is aan een geschikt programma in een beperkte maar goed gekozen tijdspanne hoeft helemaal niet veel te kosten. Meestal is een gebrek aan creatieve durf het echte probleem.

Dit is slechts een deel van het advies dat je kunt lezen in het boekje “Back to Basics” van de Marketeer.

Boek bestellen? www.demarketeer.be/boek
Ontdek de oplossingen die de Marketeer voor zijn klanten heeft uitgewerkt : www.demarketeer.be

Advertisements

Reageer

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s