Iedereen kijkt graag naar filmpjes

Een goed gemaakte bedrijfsfilm kan in enkele minuten je hele bedrijf uitleggen. En de aandacht van je klant vasthouden. En je boodschap wordt beter onthouden dan door droge tekstbrochures.

Videomarketing heeft zijn plaats in de B2B-mix stevig ingenomen.

Je relevante bedrijfsfilmpjes moeten gewoon op je eigen Youtube kanaal staan. Youtube is na Google de grootste zoekmachine ter wereld. En het is ook nog eens goed voor je zoekresultaten in Google. Zorg dat relevante zoekwoorden vermeld staan bij de ‘tags’.

Klantentestimonials zijn een ideaal onderwerp voor een bedrijfsvideo, net als het gebruik van je product of dienst. Zoek de juiste invalshoek. Hou de filmpjes kort : maximaal enkele minuten.

Plaats de video’s ook op je eigen website. Ze zullen ervoor zorgen dat bezoekers langer op je site blijven. In vaktermen : de ‘bounce rate’ zal verminderen.

Dit is slechts een deel van het advies dat je kunt lezen in het boekje “Back to Basics” van de Marketeer.

Boek bestellen? www.demarketeer.be/boek
Ontdek de oplossingen die de Marketeer voor zijn klanten heeft uitgewerkt : www.demarketeer.be

Advertisements

Reageer

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s