Sex!

‘Sex sells’, ook in business-to-business. Wedden dat je dit stukje meteen beginnen lezen bent toen je oog tijdens het doorbladeren van dit boekje op de titel viel?

Hoe je het ook draait of keert : stop een borst, bil of been in je reclame en er wordt naar gekeken. En dit tekstje wordt gelezen. Door jou. En door die rationele B2B inkoper of inkoopster. Dus waarom niet de hormonale hulp van een stoot of bink inroepen? Maar dan wel op een slimme manier : er moet een duidelijke link zijn met je product of dienst.

Op een gratuite manier een stel blonde borsten over je product draperen, is zowat het domste wat je kunt doen. Het enige wat blijft hangen, zijn die borsten, en zelden je merk. Tenzij je dus een relevante relatie kunt aantonen, waardoor ook je merk blijft hangen.

Een hele uitdaging voor pakweg een leverancier van credit management software, een purchasing service provider, of een vrachtwagendealer.

Doe het met smaak.

Dit is slechts een deel van het advies dat je kunt lezen in het boekje “Back to Basics” van de Marketeer.

Boek bestellen? www.demarketeer.be/boek
Ontdek de oplossingen die de Marketeer voor zijn klanten heeft uitgewerkt : www.demarketeer.be

Advertisements

Reageer

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s