Marketingpocket voor B2B kmo’s

Hoe schrijf je een slim marketingplan?
Hoe bereik je de juiste doelgroep?
Hoe bouw je een sterke merknaam?
Hoe pak je prospectie aan?
Hoe zorg je voor loyale klanten?
Hoe doe je je KMO groeien?
Hoe ga je om met sociale media?
Hoe doe je aan marketing in volle digitale revolutie?
Hoe kun je met een bescheiden budget betere resultaten halen?

Dit doe-boekje van de Marketeer (Bart Spiessens) biedt concrete oplossingen voor business-to-business ondernemers die hun marketing en communicatie op een slimmere manier willen aanpakken. Je krijgt honderden tips over de ‘basics’ van marketing en communicatie in een business-to-business omgeving. Pas deze tips toe in je KMO en je legt een stevige basis voor betere commerciële resultaten. Een pretentieloze pocket met ideeën die snel resultaat opleveren.

“Back to Basics” is de essentie van Business-to-Business marketing & communicatie voor KMO’s.

Start to marketing!

Bestellen via www.demarketeer.be/boek

 

Advertenties

Reageer

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s